Šestošolci v šoli v naravi na Kopah

11.3.2016

Ponedeljek, 7. marec 2016

Na Kope smo prispeli ob 10.30, kjer nas je pričakala prava zimska idila. Najprej smo se namestili po sobah, potem pa smo odšli na kosilo. Po kosilu smo odšli na smučišče, kjer smo učence razvrstili v štiri skupine. Po dveh urah smučanja je sledila malica, danes so bile na jedilniku tortice različnih vrst. Polni energije smo se zbrali v skupnem prostoru, kjer je potekalo tekmovanje Pokaži, kaj znaš. Učenci so pokazali veliko mero kreativnosti, najboljše tri skupine so bile tudi nagrajene. Že danes pa je potekalo tudi ocenjevanje sob; najemniki najlepše pospravljenih sob – teh je bilo kar 18 – pa so bili nagrajeni. Sledila je večerja, nato pa smo odšli na nočni sprehod  po bližnji okolici. Ura je 21.21, učenci pa se prijetno utrujeni pripravljajo na nočni počitek.

Torek, 8. marec 2016

Dan smo začeli z intenzivnim treningom. Po zajtrku smo se odpravili na smučišče. Medtem je komisija ocenila sobe. Smučali smo po skupinah in nekateri so se podali tudi na črno progo. Sledilo je kosilo in kratek počitek, kasneje pa smo spet odšli na smučišče. Popoldanske aktivnosti so bile zapolnjene s pisanjem dnevnika in izdelavo drobne pozornosti za mame. Tik pred večerjo nas je obiskal gospod, ki skrbi za varnost na smučišču, in nam razložil, kakšna so pravila in kako moramo skrbeti za varnost. Po večerji so učenci izbirali med tremi dejavnostmi: Male sive celice, Teta Puber na obisku ali ogled tekme lige prvakov. Tisti, najbolj željni adrenalina, so se odpravili na adrenalinsko vožnjo po snegu med smrekami.  Trenutno, ura je 21.45, se nekateri učenci odpravljajo spat, drugi čakajo na drugi polčas, tretji pa se igrajo družabne igre.

Vsem mamam, pa tudi očetom, želimo prijeten večer.

Sreda, 9. 3. 2016

Dan smo zopet začeli z intenzivno vadbo. Po zajtrku smo odšli na smučišče, kjer nas je za hip pozdravilo tudi sonce. Sledilo je kosilo in popoldanski počitek. Takoj po počitku so bile podeljene nagrade vsem tistim, ki so na stavnicah napovedali pravilen rezultat na včerajšnji tekmi lige prvakov. Teh učencev je bilo kar šest. Popoldanska smuka je bila ovita v meglo. Po malici so imeli učenci čas za medsebojno druženje. Po večerji je sledila nočna smuka. Pričakalo nas je jasno nebo, na smučišču pa smo smučali skoraj sami. Trenutno, ura je 21.44, se nekateri učenci pripravljajo na spanje, drugi pa že čakajo na nadaljevanje zgodbe Teta Puber na obisku.

Četrtek, 10. 3. 2016

Dan smo začeli z intenzivnim intervalnim treningom. Po zajtrku smo imeli tekmovanje v veleslalomu, potem pa smo še malo smučali in uživali v sončnem vremenu. Prijetno utrujeni smo se vrnili na kosilo. Po kosilu smo na željo učencev izvedli uro slovenščine, in sicer smo vadili za test. Sledilo je popoldansko smučanje. Popoldne smo za učence, ki so to želeli, izvedli delavnici nemškega in francoskega jezika, kjer so se učenci naučili predstaviti in prešteti do 10.

Po večerji je sledila podelitev nagrad za najlepše sobe in za najboljše tri smučarje v vseh štirih skupinah. Pohvaljeni pa so bili seveda prav vsi sodelujoči. Končno je sledil težko pričakovani srečelov, kjer smo lahko razdelili vaše čudovite prispevke.

Sedaj, ura je 20.15, se odpravljamo na ples.

Petek, 11. 3. 2016

Kljub precej kratki noči, v disku smo bili skoraj do 23.00, so nekateri začeli dan z jutranjo vadbo. Sledilo je pakiranje in pospravljanje. Ob 8.00 smo se odpravili na zajtrk. Zunaj je snežilo, zato smo se na smučišče odpravili nekoliko pozneje. Smučali smo do 11.30. Še zadnjič na Kopah smo odšli na kosilo, po kosilu pa nas je že čakal avtobus. Poslovili smo se od čudovite snežne idile, neskončne beline in pomirjujoče tišine. Na avtobusu je vladalo prijetno razpoloženje. Vse je zanimalo le eno: Kateri učenci so ustvarili najlepše dnevnike? Vsak učenec je namreč med bivanjem na Kopah ustvaril svoj dnevnik, v katerega je zapisal, kaj zanimivega se je dogajalo v posameznih dneh. Za svojo ustvarjalnost so prejeli čudovite nagrade. Ko smo prišli do avtoceste, smo končno izvedeli ta imena. Ustavili smo se tudi na Trojanah in kupili krofe. V Ljubljano smo prispeli ob 15.45, kjer so nas že čakali starši naših učencev.

Učenci in učitelji smo bili enotnega mnenja, da smo v zimski šoli v naravi uživali. Da je čas minil presenetljivo hitro. Da nam je bilo lepo. Da smo smučali z veseljem. Da smo spoznali sošolce  in sošolke iz drugega razreda. Da smo stkali posebne vezi, ki jih nikakor ni moč stkati zgolj za ledinskimi zidovi …

Tim zimske šole v naravi