Izmenjava leta 2016/17 med OŠ Ledina in Tancsics Mihaly Gimnazium, Kossuth Lajos iz Dabasa

1.10.2016

Učenci in učenke Osnovne šole Ledina so 26. 9. 2016 odšli na izmenjavo v Dabas. Mesto Dabas leži 30 km JV od Budimpešte. Program izmenjave je bil zelo natrpan in naporen. Zato pa smo se veliko naučili.

Program je bil približno takšen:

Ponedeljek, 26. 9. 2016

V zgodnjih ponedeljkovih urah smo se s Tabora odpravili proti avtocesti. Med vožnjo smo si zapisovali različne stvari, imeli pa smo tudi veliko časa za glasbo, igrice na telefonih in podobno. Najprej smo se ustavili na Marcheju v Sloveniji, drugič na Madžarskem. Peljali smo se mimo Blatnega jezera (Balatona) in Budimpešte. Nato smo v popoldanskih urah prispeli pred osnovno šolo v Dabasu. Tam so nas gostitelji lepo sprejeli in po polurnem sprejemu odpeljali v svoje domove. Večinoma so vsi živeli v hišah.

Torek, 27. 9. 2016

Okoli 7.00 smo izpred osnovne šole krenili proti Balatonu. Na poti smo stali samo enkrat. Ko smo prispeli, so nam nahrbtnike napolnili s sendviči. Krenili smo proti trajektu. Na drugi strani Balatona smo vstopili na cestni vlakec in se odpeljali proti vrhu hribčka. Na vrhu smo izstopili in šli peš do samostana, kjer smo nato imeli prosto. Pešačili smo do vznožja hriba, kjer smo se vkrcali na trajekt, ki nas je odpeljal na drugo stran, tam pa smo vstopili na avtobus in se odpeljali proti Šihnjatuju . Tam smo se lahko prosto sprehajali po vasi. Ob 18.30 smo vstopili na avtobus in se odpeljali proti domovom.

Sreda, 28. 9. 2016

V sredo smo bili večinoma v Dabasu, kjer smo hodili po mestu in iskali znamenitosti. Obiskali smo šolski bazen. V sredo smo obiskali najvišji stolp v Dabasu in se z mestnim vlakom odpeljali na močvirje, kjer so bile urejene pešpoti. Obiskali smo tudi manjši narodni muzej. Tam so nam ponudili jabolčni in skutni zavitek.

Četrtek, 29. 9. 2016

Vrhunec izmenjave - obisk Budimpešte! V Budimpešti smo si najprej ogledali Trg herojev, nato pa smo imeli dve uri časa v živalskem vrtu. Živalski vrt je veliko večji od ljubljanskega, zato na žalost nismo videli vseh živali, saj je bilo premalo časa. Nato smo si ogledali še parlament ter baziliko. Naslednji dejavnosti sta bili veslanje na Donavi ter nakupovanje v centru. Tu so predvsem punce prišle na svoj račun.

Petek, 30. 9. 2016

V petek zjutraj smo igrali nogomet, rokomet in odbojko. Popoldne smo se odpravili na ranč. Tam smo jahali konje, se vozili s kočijo in imeli kmetijske olimpijske igre. Zvečer smo imeli zabavo z ognjem in živo glasbo. Nato smo se okoli 22.00 odpeljali proti domu.

Sobota, 1. 10. 2016

Že ob 7.00 zjutraj smo se odpeljali proti Ljubljani. Na Taboru so nas pričakali starši in namesto poljubčka smo jim dali torbe.

Izmenjava je bila vsem trem zelo všeč, ker je bila zelo zabavna in poučna.