Sladka, slajša, najslajša – slovenščina

28.1.2011
V 6. B razredu je slovenščina potekala malo drugače. Zapis števnikov, razlago pojma, zapis velike in male začetnice, spol ter sklon samostalnika in opis postopka so učenci utrjevali, medtem ko so pekli palačinke. Učenci so sami prinesli sestavine in prav vsak je spekel svojo palačinko. Nekateri so se tega lotili spretno, drugi pa so to počeli prvič. Seveda smo poskrbeli za zaščitno obleko - predpasnik, na katerem je naveden skrivnostni recept za učenje slovenščine. Učenci bodo delo v obliki raziskovalne naloge nadaljevali doma.

Sladko slovenščino pa smo preizkusili tudi v 9. razredu. Presenetljivo je bilo, da je kar nekaj devetošolk palačinke peklo prvič. Tudi sicer so se dečki pri peki izkazali bolje. Zagotovo je najbolj blestel Jan Šebenik, ki je palačinke metal v zrak kot za stavo. Slovnično znanje bodo devetošolci utrdili v raziskovalni nalogi.

Mnenja devetošolcev:

Ko smo uro posvetili peki palačink, se mi je to zdela ena najzabavnejših ur. Bilo mi je zelo všeč in mislim, da bi morali to večkrat narediti. Bilo je sproščeno, zabavno in poučno. Predvsem pa slastno!
Marjeta Merjasec, 9.a

Ura mi je bila zelo všeč. Zelo smo se zabavali. Edina pomanjkljivost je bila, da smo spekli premalo palačink.
Jaka Golob, 9.b

Ura mi je bila zelo všeč. Palačinke sem pekla prvič in pri tem res uživala. Želela bi, da bi bilo več takih ur, saj so sproščujoče, veliko si zapomniš, so zanimive in vsi sodelujemo. Naj bo še več takih ur.
Dunja Lemajić, 9.a